Jag har kastat mig ut, börjat på en ettårig trädgårdsutbildning samtidigt som jag börjat på nytt jobb och ska på en intervju för ett annat.
CSN hänger på, och några månaders deltidsA-kassa har ramlat in.

Det är nåt jag funderat på ett tag, det där med loppet i Växjö.
Och jag tänkte levla upp.
Köra stenhårt med löpning från måndag.
Alltså.
Inte köra slut på mig, men att se till att det händer.
Få in löpartänket i huvudet igen, så det blir av.
Så jag tänkte träna styrka som 17, samtidigt som jag börjar cykla/springa whatever.
För styrkan räcker inte.
Även om jag cyklade starkt som fan igår.

Det är 12H för mig i år btw.
På personliga rekordens tävling.
Jag har funderat på det ett tag.
Det går nog.
Jag kan ju alltid gå.

Jodå, den ska fyllas i, den där fottatueringen.
Jag lovar.

Comments (0)