Har räknat. Och kollat.
Har räknat fel tidigare, så nu, nu är det rätt. Om jag orkar, ändrar jag typ 25 dagars titlar. Sen.

Hade tänkt titta på nåt superviktigt i trädgården på väg till bilen i morse.
Det försvann helt, eftersom KÖRSBÄRSBLOMMORNA BLOMMAR!!

Hoppas att meddelandet gick fram. Det fanns en sån medmänsklig kärlek i den där kramen.
Texten återfinns på en postvagn med efterlängtade fröer, trädgårdsverktyg, sommarlökar, perenner eller pelargoner.
Eller en blandning av allt.
Kanske en vinterhärdig bananplanta?!


Kommit ut på jobbet.
På alla nya platser, arbeten, på gymet, i affären...
Det gick bra.
Det är det här med att jag varit gift med en man och är omgift, som får de flesta förvirrade.
Det behöver inte sägas rakt ut men när nån frågar om min man också arbetar i trädgården blir jag lite fnissig. Idag resulterade det i ett utbrustet: Åh, då har du det lugnt och skönt hemma! (Jodå. Hon är nyskild) och ett Förlåt, för att hon tog för givet. Heteronormen sitter så jävla hårt.

Tränat på gymmet, satt hårt inne.
Det är en grönsaksjuicedag med inslag av banan i fast form.
Kände mig stark men trött.
Gick dit för Ms skull, han hade nog inte kommit iväg annars.

Min beställning är skickad.
Jag får med den hem på torsdag.
Inga problem med tiden i helgen...
Barnet i Stockholm, Pixien jobbar.

Jag?
Jag hittas lättast i trädgården :-)

Comments (0)