Jag har bestämt mej. Det blir ett halvultra. Ler. Det är en överkomlig
distans och nåt helt nytt för mej. Jag har sprungit Stockholm
Marathon, Halvmaran, Runrundan, Tjejmilen, korta banan på Fjällmaran,
Midnattsloppet, Tjurruset, Premiärmilen, 6-timmars... I år vill jag
både göra några favoriter och nåt nytt. Jag har tänkt tanken på
Lidingö 50 ett par gånger... och funderat på halva. Att jag bestämt
mig just nu, beror delvis på att Jubileumsmaran blev ett ickebeslut.
Jag ställde mej på kölistan, fick en plats och funderade helt enkelt
för länge. Det är utanför min budget, helt klart. Och jag har förut
tagit ett beslut att inte springa så långt på asfalt, i alla fall inte
m den här vikten. Sååå det var ju ändå bra liksom. Jag ser fram emot
tre lopp i år, och det kan bli fler. Det känns bra med mål.

Comments (0)