vill du läsa min blogg, frågar jag min syster.
ge mig adressen, får jag till blixtsnabbt svar.

hon flyttade upp till stockholm, men vi ses mer sällan än när hon bodde kvar i skåne. det är så mycket annat som händer. henne. mej. vi hinner knappt med att uppdatera oss på det som är viktigt. facebook täcker in det rätt bra, men inte så mycket av det som är riktigt viktigt. vi har inte träffats på alldeles för länge. idag åker hon med mamma till london över helgen. med vår mamma, som visat sig vara den stöttande i allt som hänt senaste tiden. det känns bra. med mamma. ler. speciellt nu när min pappa visat sig vara mer avståndstagande än jag insett. inskränkt. undrar ibland om han inser vad han väljer bort. mej. barnen. de som är så fantastiskt underbara.

att skriva, hjälper ibland när det känns tungt allting. att träna också. när orken och viljan finns. ibland räcker det att bara kramas.

Comments (0)