Blå ögon. De har blå ögon och blont hår alla tre. De där underbara
sönerna vi har ihop. De har blå ögon och blont hår som sin pappa.
Själv har jag gröna ögon och mörkbrunt hår. Det blev ingen liten
flicka, med mörkt hår och gröna ögon, jag tror jag saknar henne lite,
nån gång ibland. Jag vet inte vad barnen jag aldrig bar klart var, och
jag har egentligen inte funderat så mycket på det. Det har inte varit
viktigt. Jag är så otroligt glad och lycklig över de tre sönerna som
är mina. Sönerna som faktiskt inte riktigt förstår det här. men jag
har stor förståelse för det. För det gör jag faktiskt inte själv
heller. Förstår inte hur det blev såhär, parallella liv, deras pappa
och jag. Vi har förändrats så mycket sedan vi träffades. Allt är nog
inte till det bättre, och ibland känns delar av vårt liv tillsammans
ganska meningslösa. Det har varit bra dagar. Och riktigt dåliga. Men
sista veckan i samma lägenhet nådde nog botten. Han tror på karma, den
kommer nog att bita honom i svansen vid dagens slut.

Comments (0)