I challenge you... to do some workout of any kind (sex doesn't count)
every day for the rest of the year. Starting Sunday.

Triggar det? Blir du taggad? Skratt. Det var meningen. Ler. Jag
utmanar dej samtidigt som jag utmanar mej själv.
Jag blev inspirerad av en bloggare jag följer, som utmanade sina
läsare att röra på sig för att själv bli motiverad till att börja
träna igen. Jag behöver också mer motivation, really. Det har varit
mycket fokus på separation, packning, flytt, barn, skriva, komma i
ordning... inte nödvändigtvis i den ordningen :)
Jag har varit sjuk en hel del också, och i princip bara simmat och
cyklat på över en månad. Kroppen har inte fixat mer än så.
Kundaliniyoga inte att förglömma, (Även om jag var tvungen att låta
bli i tisdags, händer i princip aldrig. Inte ens när jag egentligen
borde) och min kropp och själ behöver betydligt mer än så. Så... jag
har bestämt mig för att träna nåt varje dag resten av året. Jag fick
med mig min söta bejb, hon antog utmaningen direkt, det är bra. Då
kommer det att bli mycket lättare. Eftersom vi har inflyttningsfest i
morgon, är det inte rimligt för stressotåliga mig att tro att det
funkar att starta innan söndag. Ler. Så söndag it is. Ska verkligen
bli en utmaning. Hoppas det inte fortsätter att vara frost på
morgnarna varje dag, det skulle vara så gratis att kunna cykla till
jobbet emellanåt.
Ses i löparspåret mina vänner!

Comments (0)