Me is writing. Me is really writing...Jag är så nöjd över att jag
hittade datorn, hittade bärbara modemet och att jag faktiskt kom
igång. Mitt i kaoset, i flyttstöket, tömning av diskmaskinen och mitt
bland alla kartonger jag nog egentligen borde packa upp lyckas jag
komma igång att skriva. Skriva på min bok, ler. Det finns så många ord
och de kommer huller om buller. Får väl se. Vad det blir. För...
oavsett vad det blir, är det ett sätt att bli av med sömnbristen, (det
funkar ju rätt dåligt hittills och det är bara första natten...) blir
av med ilskan, tårarna och få tillbaka tålamodet. Om jag nu haft nåt.
Men vad är då det här? Det är egentligen en tävling, skriv 50000 ord i
november, dvs 1666 ord om dan. Det kommer att bli helt annorlunda, och
förmodligen värre, än förra årets projekt. Att ta en bild om dan hela
året. För... Det är fan så mkt lättare att kasta ur sig en bild mitt i
natten före tolv, än det blir att känna att jag är back några hundra
ord. Är tacksam för androiden, jag kan skriva på den på jobbet, på
raster, o sen fixa till det vid datorn hemma. Galet projekt. Men såååå
kul. Ler.

Comments (0)