Bilden sammanfattar dagen rätt bra...
Högskoleprov.
Det ena matteprovet värre än det andra.
I dubbel bemärkelse faktiskt.
Jag gissade, och hoppades på, att det var dagens första prov som skulle vara det där extra.
Det som skulle bortses ifrån.
Det var det.
Mitt resultat hade inte kommit i närheten av ett ok medel, om vi varit tvungna att ha med det.

Jag är stolt över att kunna meddela att jag i princip kommer att landa på mitt senaste resultat.
Det där way out of date provet jag gjorde för mer än 15 år sedan..
Rätt coolt egentligen faktiskt.
Behöver jag säga att jag är helt slut som artist?

Ungen har lagt sig. Vi har ätit sushi och sen glass. Myst i soffan.
Vi har i morgon på oss, i morgon kväll åker han till sin pappa. Det är påsklov och han kommer tillbaka på söndag igen. Ser fram emot en ledig vecka till, och att han kommer tillbaka igen. Det är lite kluvet.
Hunden stannar kvar.
Pixien kommer hem.
Det är bra.
Mycket.

Hunden ja.
Hon ligger i mina knäveck och drömmer.
Springer lite.
Morrar lite i sömnen.
Vi får väl se om vi orkar springa lite i morgon.
Det där med att duscha känns ju så meningslöst om jag inte tränar först ;-)
Tänk vad livet förändras snabbt ibland.
Invanda hjulspår?
Knappast.

#starkochvacker

Comments (0)